söndag 20 november 2011

Veckans nyheter

Nu är det hög tid att börja tänka på att förbereda advent - bara några dagar kvar. Har alltid lite svårt att hänga med i krokarna fast jag har haft ett år på mig att göra klart. I år är jag i särskilt bra fas med tiden - konstigt nog. Stjärnan hänger i fönstret, pepparkakorna finns i burken och kanelteet osar i tekoppen. Lite glögg kanske vore pricken över i-et tillsammans med några lussekatter...

I garnboden pyntas det också - under december ska jag försöka hinna servera lite jul tillsammans med te/kaffe när du kommer på besök.

                                  Bild; Fotoakuten

En adventskalender kommer att finnas för alla som handlar för minst 100 kr - 
Varje vecka lottas en rabattcheck ut till de som handlat (och vill delta i utlottningen). Vinsten ger dig 10% på ditt köp i form av en rabattcheck att använda efter nyår. Handla garn och tillbehör för (ex) 435 kr under någon av adventsveckorna. Då kommer den som vinner den aktuella veckans dragning att få 44 kr rabatt på nästa köp. Rabattchecken gäller som betalmedel under hela 2012.
*Första adventsveckan löper från lördag 26 nov - fredag 2 dec osv.

Garnboden är proppfull av mysiga ulliga julklappar - du kan välja på materialsatser, garner, stickor och andra tillbehör mm. Du kan även köpa ett presentkort till någon du tycker om.

Jag hälsar alla välkommen till en skön stund bland garn och stickor - Inger på Gruvfruns Ullfröjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar