söndag 30 oktober 2011

Nyhetsbrev - vecka 44

Dagen efter årets längsta natt - kvällströtta idag extra morgonpigga imorgon. Nu är det vintertid och november står för dörren, anländer redan på tisdag.

Under november fortsätter erbjudandet om 10% rabatt på Extra Merino Big 50 g. Fina mönster för herr, dam och barn. Finns i naturfärgerna offwhite, grått, koks och skogsgrönt.

I veckan är det dags för cafékväll - både erfarna och nybörjare är välkomna med. För dig som har kört fast i din stickning så kan det vara ett bra tillfälle att få hjälp att komma igång på nytt. Vi samlas runt bordet onsd 19 - 21 (i slutet av öppettiden). Fritt fram för alla som är intresserade - så stickar vi och har det trevligt tillsammans (max 6 platser). Maila eller ring om du är intresserad av en plats.

Jag väntar in ett par nya garnkvalitéer - leverans för det danska garnet sker troligen nästa vecka. Fårö har jag ännu inget leveransbesked på men det borde också komma inom kort. Malabrigo Sock har redan kommit in i ytterligare sex fantastiska färger förutom de tre jag redan hade.

Kommande lördag är en röd dag i kalendern men jag kommer att ha öppet precis som vanligt. Om jag inte är ute i boden när du kommer så ringer du bara på klockan. Öppettiden är som vanligt 10 - 16 och du är varmt välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar