torsdag 2 januari 2014

Nyhetsbrev vecka 1 - 2

För dig som inte följt mig på Facebook vill jag särskilt tacka för ett mycket gott 2013 och samtidigt önska dig en god fortsättning på det nya året. Under våren blir det en hel del roliga event men jag återkommer med ett program så snart det är klart. Det kanske roligaste är den planerade valpkullen som väntas födas i månadsskiftet (2-6/2) – hoppas på så lite störningar som möjligt i öppettiderna.

Öppettider under Trettonhelgen


Lörd 10 – 16
Sönd 12 – 16
Månd 12 – 16. 

OBS! Café som vanligt på lördag 13 – 16 för den som vill.

Aktuellt i närtid...


*Det första planerade som händer är nästa veckas café på Ernst Rolfgården - onsd den 8 jan kl 19 – biljetten för 25 kr köper du i Garnboden före kl 19.

*Kurs i Tvåändsstickning 4 tillfällen startar sönd 26 januari 18.00. Mer info – se hemsidan www.gruvfruns.se

*Helgkurs i Entrelac planeras till helgen i mitten av februari – minimum 6 deltagare. Mer info – se hemsidan www.gruvfruns.se

Program för våren kommer att finnas på blogg/hemsida och Facebook.

Rensar i mina hyllor...

*Flera fina garnkvaliteter utgår - 30% på resterande nystan. Rensar också ut en del tillbehör och övriga varor och sänker priserna... Ex bambustickor, textilband, pannunderlägg, barnfilt etc. 



I helgen pågår inventering och jag säljer nu ut mina modeller för 2 x garnkostnaden.
För mer info – följ länken till mitt blogginlägg http://ullfrojd.blogspot.se/2014/01/nu-saljer-jag-ut-mina-modeller-for-att.html



Varmt välkommen med i ett härligt stickgäng som träffas titt som tätt – du lär dig massor och får många nya vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar