lördag 14 maj 2011

En lyckad loppis



Så var årets loppis överstökad - gamla verktyg och maskiner i massor. Jag passade på att informera alla som blev ståendes medan partnern fyndade. Det var också en och annan tjej som fyndade i garaget men inget hindrar att man både snickrar och stickar. Det är härligt att komma med en god nyhet - själv tycker jag att idéen var genial...

Efter ytterligare en veckas röjande är nu boden så gott som tom. I alla fall tom nog för att kunna renoveras. Det är en hel del att göra och under den kommande veckan planerar jag för eldragningen.

Det kommer att bli jättemysigt om det blir som jag tror - like in my dreams... Men en sak vet jag - det är bråttom innan sommaren går igång för då blir det V A R M T därinne!

Dags att välja färger och sätta igång - "semester" en dryg vecka i slutet av maj!

2 kommentarer:

  1. Underbara äppelblomster...

    SvaraRadera
  2. Ja det är som ett litet paradis på gården just nu - äpple, körsbär och vårblommorna.

    SvaraRadera