torsdag 14 april 2011

Göteborg nästa...


Helg på hotell, det kan vara ganska mysigt. Tyvärr åker jag ensam men det borgar för en liiiten möjlighet att koppla av lite. Det är ju hög tid att varva ner inför påsken och oavsett vila så ska det bli jätteskoj! Det jag funderar på mest är vilka kvalitéer och fabrikat jag ska satsa på som grundsortement. Det är viktigt att plaggen blir lättskötta och håller sig fina länge - trist att sticka när det noppar sig och ser slitet ut på nolltid. Färger, tjocklek, tvinning, material och en massa annat ska jag spana in... Ska såklart försöka hinna med alternativmässan i Eriksbergshallen - missar ju ändå kvällsmiddagen och modevisningen på den stora mässan pga resan till Västerås. Nåja, ser det här som en liten scanning av marknadsläget. Plockar på mig så mycket prover och broschyrer jag hinner på 8 timmar och drar sedan vidare mot nya mål - Hundutställning på Rocklunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar